În acest Advent, Doamne, vino la ieslea sufletului meu.
Umple-mă cu prezența Ta de la început.
În timp ce eu mă pregătesc de sărbători și în timp ce se vor da cadouri,
Adu-mi aminte de cadoul pe care ni l-ai dat când Ți-ai trimis Fiul din Cer.
Ai fost primul cadou de Crăciun, cel mai potrivit cadou din toate timpurile.
Ai venit, un copilaș într-o iesle,
înfășurat asemenea cadourilor pe care le găsesc sub brad,
așteptând să fii despachetat, să îmi dezvălui dragostea Ta pentru mine.
Reașează în mine minunea care a venit o dată cu nașterea lui Isus,
când a lăsat bogățiile Cerului și a ales să fie înfășurat în covorașe pe pământ.
Emanuel, Dumnezeu este cu noi, prezența Ta s-a coborât în acea seară.
Și îngerii au proclamat, „În întunecimea voastră, Dumnezeu își aduce Lumina.”
„Nu vă fie frică” le-au zis păstorilor din câmpie.
Vorbește, Doamne, inimii mele astăzi și ajută-mă să mă supun.
Vreau să fiu ca acei păstori, ascultători chemării Tale.
Dau deoparte orice grijă și distragere, le supun pe toate Ție.
Înconjoară-mă cu prezența Ta, Doamne, caut să aud vocea Ta.
Curăță-mi mintea de preocupări nenumărate și de toată gălăgia sărbătorilor
Nu mă lăsa în graba asta, domolește-mă Crăciunul ăsta.
În mijlocul sărbătoririi și a planificării, vreau să simt liniștirea Ta,
Crăciunul acesta, Isuse, vino la ieslea sufletului meu.
Invadează-mi sufletul cum ai invadat Betleemul, adu pace în fiecare bucățică.
Găsește-ți adăpost în mine și în jurul meu, în timp ce eu voi despacheta în fiecare zi prezența Ta.
Ține-mă aproape de Tine, Doamne.
În Numele Tău minunat mă rog.

~Renee Swope – „Ieslea sufletului meu”

Lasă un comentariu